Bokmärke - 28 september

Nu tycker Malmis att det är dags för en egen liten tävling... :) Det som står på spel är ett av hennes egentillverkade bokmärken, inkl en stansad bricka med valfritt namn/text på (max 6 bokstäver). Den som vinner får t o m önska färg, och hon kommer att tillgodose det så gott hon kan.

Dragning sker måndag den 28 september, sista chansen att göra inlägg är 20.00. Lycka till! Grattis Vero.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Åsa

Nu har jag en ny tävling på min blogg.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12091957



Kika gärna in o va med!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin