Bok - 10 september

Vi börjar närma oss upploppet här där vi firar Mettes fotobloggs hundratusen besök med en hel veckas dagliga tävlingar och detta är den sjätte tävlingen av sju! Nr 6 är också en utlottning, dvs vem som helst kan tävla och vem som helst kan vinna. Vinst nr 6 är en bok: Mettes mammas senaste översättning "Tystnad, tagning!" av Michelle Magorian (Just Henry i original, 2008). Det är en ungdoms-/vuxenbok.

Vinnaren drar jag redan i morgon torsdag den 10 september, så tävla på tills dess! Grattis Jenny.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin