Toalett-/Hushållspapper - 12 oktober

Ekobloggs fantastiska läsare har nu chansen att vinna en värdecheck på 100 kr. för det nya klimatsmarta toalett- och hushållspappret Edet Soft Eco eller Edet Cuisine Eco. Pappret är gjort av 100 % returfiber och har en förpackning tillverkad av den förnyelsebara råvaran majs. Här får man både ett mjukt och vitt papper samtidigt som man är miljövänlig.

Senast måndagmorgon 12 oktober kl. 06.00. Grattis

¤ Veronika Ekstrand

¤ Elina

¤ Harrieth

¤ Amanda

¤ Siv

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Carolina

Hej!

Jag vill bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig - man kan vinna kläder från SOBEA, Alfons Åberg-bokpaket och leksaker från Lajbansson - kika gärna in och var med! kram Carolina

2009-10-07 @ 21:51:19
Blogg/Hemsida: http://www.carolina1979.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin