Smink & smycken - 7 oktober

I lördags fyllde Erikas blogg ett år. För att fira detta ordnar hon en liten tävling. Allt detta kan du vinna; - Rosa långt halsband ifrån Lindex. - Duo ögonskugga i blåa nyanser från missy. - Läppglans från face. - Trippel ögonskudda i söt ask. - Lila nagellack från depend. - Armband med berlocker, gjort av mig. - Örhängen från H&M. - Läppbalsam som doftar apelsin. - Två eyelinerpennor i två nyanser. - Halsband med stav.


Grattis Pernilla.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Erika

Gud vad gullig du är!! Självklart är du med =)

2009-10-05 @ 20:41:01
Blogg/Hemsida: http://ikaaan.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin