Namnsmycke - 31 oktober

Sanne har nu, i samarbete med MamiDesign en utlottning där du kan vinna ett jättefint namnsmycke. Det är ett försilvrat hjärta (storlek 38mm) och du väljer själv vad du vill att det ska stå på smycket (obs, max 10 bokstäver får plats, stansas ej på baksidan)

Den 31 Oktober dras en lycklig vinnare! GRattis Diana.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lotta

Jag måste tacka för att du förgyller min kväll med dina komentarer. ;D Det är en fantastisk taktik, och du har fått dig en rival.



Kul att det blivit en liten "chatt". hehe. ;)

2009-10-17 @ 22:38:19
Blogg/Hemsida: http://lottahietanyberg.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin