Hårvård - 23 oktober

Ännu en underbar tävling hos The Hills & The City. Denna gången i samarbete med goldwell.se. Hon har använt dessa produkter i ca 1 år nu och skulle aldrig byta ut dom, så därför får hon nu möjligheten att lotta ut dessa produkter till 3 st lyckliga vinnare.

Tävlingen avslutas den 23 Oktober. Grattis Jemini, PyretPepsi & Nelly.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

The Hills & The City

Söt du e som länkar till mina tävlingar=) O lycka till=)

Vinner du så kommer d bli nöjd =)

2009-10-14 @ 21:42:37
Blogg/Hemsida: http://hillsandcity.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin