CD mm - 31 oktober

Ok! Här kommer nu en ny spännande tävling med anledning av den kommande EP’n av Leo Flavum som är på G. Denna nya EP är även Shara med på några låtar så det skall bli så kul att få ut denna! Med anledning av denna nya EP som är på G så tänkte hon ge sina läsare möjligheten att vinna en CD med musik av Leo Flavum. Första pris är att två lyckliga vinnare vinner varsitt exemplar CD av samlingsskivan VAULT 2. Denna är suverän och min favoritplatta so far. Andra pris : är två stycken vinnare får hela VAULT 2 i digitalt format ( MP3 ) mailade till sig!

Lycka till! Tävlingen avslutas den 31 October!

Pris 1 Cd Skiva på posten : Sandra Nyberg, Finland

Pris 2, CD skiva på posten : Carita ([email protected])

Pris 3, CD skiva skickad per mail : Evamar, Monia och Jessie!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Hanna H

Köpte den skivan för något år sen. Så jävla grymt bra. Hoppas hon lottar ut andra Leo Flavum-skivor längre fram. H!

2009-10-18 @ 21:00:13
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin