Budskapsbräda - 31 oktober

Tävla om denna seLes bräda med texten Tycker om dig på Lurans blogg. Apan som sitter på brädan har magneter i händer och fötter som gör att den kan "krama" fast saker - kanske en napp eller ett provrör med plats för en liten blomma?

Tävlingen håller på till den 31 oktober. Grattis Denise.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lotta

Sv; Tack! Jag har inte tidigare lyckats bra med sotning, men faktiskt efter att jag börjat med dessa mineralögonskuggor, så har jag fått till det. Vet inte om det är dem som gör det, eller om jag lärt mig just när jag bytt smink? ;)



hehe. nej gå i sömnen och tävla kan bli svårt. ;)

2009-10-17 @ 22:29:25
Blogg/Hemsida: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Sockenvägens Söta

Tack rara för din genorisitet - det gör mig lycklig, dvs att folk tänker på andra. Önskar dig en fin söndag! Kram

2009-10-18 @ 08:23:41
Blogg/Hemsida: http://lurans.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin