Yogaset - 6 november

Jag är med och tävlar om ett Axla Yogaset från www.sportex.se. För att vara med och tävla skall ni gå in på www.sportex.se och sedan klicka på "TÄVLINGAR", där hittar ni sedan mer info om tävlingen.

Tävlingen pågår t o m måndag 2/11-09 kl. 12.00.

 

Mitt bästa kom-igång-tips är att starta i lagom takt, särskilt om du är ovan att träna. Det hjälper att ha en träningskompis som tar med dig ut när du tycker att du inte har tid eller hittar fåniga ursäkter för att träna. Snygga träningskläder hjälper också. Det finns inget inspirerande i en urtvättad T-shirt och mjukisbyxor med knän, men har du köpt en snygg outfit måste du ju visa upp den, eller hur?

Hurra!!! Anna, Jessie och jag vann!!!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin