Vantar - 20 november

Idag såg Thepas vinterns första snö och säsongens första julmust är drucken. Det börjar bli riktigt kyligt ute och vad passar då bättre än att lotta ut ett par riktigt varma vantar? De är stickade i ullgarnet Eskimo och går att bära med väldigt lång mudd eller väldigt tjock. Som synes på bilden. De är inte särskilt vackert eller skickligt stickade men hon lovar att de är varma - och handstickat är väl ändå lite exklusivt?

Ni har på er till till freda 20 november klockan 20:00. Hurra, jag vann!!!!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin