Servetter mm - 29 november

Saras inredning FIRAR idag! Tre år som bloggare. Därför uppmärksammar hon denna SPECIELLA dag med en liten tävling. De HÄR kan du VINNA. Superfina julservetter OCH ett HEMLIGT pris. Så mycket kan hon avslöja att det HEMLIGA priset passar oxå väldigt bra till JUL.

Tävlingen och FIRANDET pågår fram till den 29e november (-09). Grattis Mitzi.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Saras inredning

Vad roligt att du är med och tävlar hos mig :) Lycka till! Kram/Sara

2009-11-01 @ 17:05:54
Blogg/Hemsida: http://katterochpasta.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin