Lipbalm - 16 november

Vinn krämig, underbar lipbalm från LUSH hos Amaia Layla. Julspecial gjord för veganer (alltså helt utan bivax). Med en mix av apelsin, citron, vinbär, vanilj och sherry måste det här vara världens smarrigaste läppbalsam! Smakar som en god julkaka samtidigt som den vårdar dina vintertorra läppar. Ordinariepris 79:-

Tävlingen slutar måndag den 16 november då en vinnare plockas ut. Tova vann och jag fick tröstpris!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Olelsi /Nettan

Såg att du vann ett tröst pris, GRATTIS!!!

2009-11-16 @ 22:18:14
Blogg/Hemsida: http://olelsi.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin