Kaffe - 23 november

Nu startar vi en tävling som kaffeälskare inte kan motstå - Kaffehörnan i samarbete med Zoegas kaffe lottar ut 10 st 1/2 kg 2009 års Julkaffe med bönor från Burundi. Nytt för i år förutom att bönorna kommer från Burundi ger kaffet en bärig och blommig karaktär. Detta kaffe passar utmärkt efter den kraftiga, salta julmaten eller till julens mörka chokladbitar.

Tävlingen slutar 23 November kl 21,00

Grattis säger jag till dessa 10 st lyckliga vinnare

Farbror Blå

Jenni

Petra

Peter

Ingrid

Carina

Lilli

Evamar

Andreas

Josefine

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin