DVD - 21 november

Angelica hade två stycken DVD-filmer av Värsta gänget 2, den ena var oöppnad. Hon visste inte riktigt vad hon skulle göra med den, för vem vill ha två stycken likadana filmer? Sedan slog det henne att hon kunde lotta ut den, smart va? Så hon drar igång en liten tävling där du har chansen att vinna Värsta gänget 2 på DVD.

När avslutas tävlingen? 22 November - drar under dagen någon vinnare! Grattis Lotta,


Om du hittar tävlingen hos mig - skriv gärna in att du fick tipset av evamar!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Angelica

Vad roligt att du ville vara med! :) lycka till!

2009-11-01 @ 15:16:03
Blogg/Hemsida: http://angelica.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin