Doftljus - 18 november

Då kör Proforma igång med en tävling igen så här en mörk novemberkväll! Denna gång kan 3 stycken vinna varsitt doftljus från MIKMAK. En av varje doft lottas ut och slumpen avgör vem som får vilket! Ljuset är framtaget endast för MIKMAK. Det finns i tre härliga dofter Vanilla/Coconut... Breeze... samt Apple/Lemon. Låter väl alldeles underbart, eller hur!

Grattis

Pernilla

Mrs.B & co

Malin

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Miaa

Hej! Jag vill bara tipsa om tävlingen på min blogg.

Du kan vinna ett peacearmband i rosa från Cocoo.



Kram Miaa!

2009-11-14 @ 20:23:59
Blogg/Hemsida: http://actioonradar.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin