Lyxig stegräknare - avgjord

Charlotte har en Walking Style X, värd cirka 600:-, att tävla om. Walking Style X, från Omron, är ett nytt sätt att få reda på hur aktiv du är. Aktivitetsmätaren fästs på kroppen, som en stegräknare, men mäter inte bara antalet steg utan även hur fort du går! Ju snabbare du går desto fler motionsenheter samlar du ihop. Hon har också två tröstpris att dela ut: Nya hudlotionen “Summer Breeze” från ACO med naturliga oljor från mango och passionsfrukt som ger huden extra näring. Lotionen är värd cirka 59:- per styck.
 
Senast på måndagen den 25/5 klockan 24.00 vill jag ha ditt svar. Lycka till! Läs om vinnarna här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anja

Hej! Nu har jag dragit en vinnare i min tävling!

Kika gärna in om det är du eller om ditt tips blivit publicerat. Tack för din medverkan!

2009-05-17 @ 14:42:35
Blogg/Hemsida: http://originalet.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin