Coolstuff - ca 20 maj

Tävling hos Novembersara i samarbete med coolstuff.se! Det du kan vinna är dessa otroligt söta saker. En söt apa som torkar ditt nagellack. Placera bara handen på bananplatten och tryck till lätt, så blåser apan på din nagel och den torkar på ett ögonblick! Du kan även vinna en frootguard som skyddar ditt äpple, dina vindruvor, ditt päron - you name it.

Ingen vinnare har presenterats.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sara

GRATTIS! Du vann min tävling! Kontakta mig på mailen så att jag kan få din adress så ska du få ditt pris! :D

2009-05-07 @ 20:53:40
Blogg/Hemsida: http://www.sazdarlings.blogspot.com/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin