Jeans - avgjord

Girle har fått den stora äran att ge en läsare ett par jeans från Kappahls nya jeanskollektion. Jag skulle välja jeansleggings, en fräsch vit tunika och flera härligt turkosa armband. Till det riktigt höga sandaletter och en fräsch solbränna.
     

Tävlingen pågår i en vecka, till och med måndag den 30 mars kl 24.00. Grattis Emilia. Läs mer här!

Alla bilder från Kappahl.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Maria

Hej,



Kommer att vara i Överkalix till helgen.

Men kommer först på lördag morgon, massor att göra i Luleå.

Tyvärr är jag fullbokad hela dagen, du har ingen möjlighet att komma till Luleå?

Kram

2009-03-24 @ 20:02:49
Blogg/Hemsida: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Maria

Fredag har jag tyvärr fullt men måndag ar jag tider kl 10 och kl 12.

och tisdag kl 12 och 13.

Just nu så bokas allt bort jätte snabb så vänta inte förlänge att bestämma dig.

Ha en bra kväll.

Kram

2009-03-24 @ 20:46:07
Blogg/Hemsida: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Britt

Vill vara med i utlottningen!

2009-03-25 @ 18:16:53
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin