Halsband - avgjord

Japp, nu blev Levinda sugen på att tävla lite!! Eller rättare sagt låta ER tävla lite *ler* Det ni tävlar om är ett silverpläterat hjärta som hon stansar in din personliga text på!!! Kanske barnet/barnens/sambons namn, ett betydelsefullt ledord i ditt liv, Carpe Diem, Harmony, Lycka m.m. DU väljer helt själv din egen design på hjärtat! Du kan få det "bankat" eller slätt, med svart text eller utan. Hon stansar även ÅÄÖ samt siffror och & -tecken! I vinsten ingår även kulkedjan på 45 cm som ni ser på bilden!

Tävlingen pågår i 10 dagar, alltså tom fredagen den 13:e mars! Grattis Lena, Sandra och Camilla. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anna/Levindas Värld

Hallå där!



Va skoj att du vill vara med och tävla hos mig :)



Håll nu tummarna hårt och hoppas på lite tur en dag som fredag den 13:e :)



Lycka till!

2009-03-04 @ 21:56:18
Blogg/Hemsida: http://levinda.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin