Goodiebag - avgjord

xoxonicole var på en liten shoppingrunda härom dagen och då köpte hon en liten sak till sina bloggläsare, en liten goodiebag som innehåller söta saker. Inte något jättestort och inte mkt men ändå söta saker :) Så den tänkte jag lotta ut.
Alla kan ju inte få en och det är lite tråkigt :( Men var gärna med i tävlingen, man vet ju aldrig om det blir du :) En bra grej är att tycka om rosa och söta saker hihi...

Tävlingen tar slut den 28 mars, då dras en vinnare! Grattis Therese. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! :

2009-03-20 @ 19:00:37
Blogg/Hemsida: http://bananvecka.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin