Baksaker - avgjord

Nu är det äntligen dags för en tävling igen I Nadjas kök. Denna gång med 3 olika vinstchanser. Alla tre vinsterna kommer från Toja Import och är dessa: Ett paket muffinsmix med påsktema, ett litet paket med tårt- eller muffinsljus (djurmotiv) och ett litet paket djurdekorationer till muffins eller tårta.

Tävlingen pågår fram till den 5 april klockan 18.00. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Birgitta

Hej

Jag vill gärna vinna ett bakset.

Birgitta

2009-03-29 @ 19:29:18
Blogg/Hemsida: http://birgittavavare.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin