Walking trainers - avgjord

Ett dussin pannor har nu fått femtio st följare och firar detta med en tävling/utlottning! Vill du ha ett par alldeles egna Walking trainers stavlösa stavar? Då är detta utlottningen för dig! Vinnaren får ett par Walking trainers á 250gr styck i grå färg. Obs! Hon godkänner inte tävlingsbloggar så jag är inte med själv, men du får gärna tala om för henne att du hittade tävlingen hos mig, så gills det kanske som om jag har mejlat fem vänner...

Vinnaren dras på Måndagen den 6:e juli. Framflyttad till 10 juli. Grattis Jonas.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin