Schampoo - avgjord

Dessvärre kom saker emellan igår så det blev ingen TorsdagsTävling hos HannahSthlm men HÄR kommer i allafall en FredagsTävling! Denna vecka har du chansen att vinna ett lyxigt schampoo från det australiensiska märket AUSSIE. Hon har valt att tävla ut REAL VOLUME SCHAMPOO till någon av er!

AUSSIETÄVLINGEN avslutas Fredag den 17 Juli klockan 23.59. Grattis Sylvia.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Johanna

det ska jag göra om de kommer fler

2009-07-10 @ 21:24:16
Blogg/Hemsida: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Anonym

Hello! Jag vill jätte gärna vinna den, eftersom mitt hår har "dött" nu på sistonde behöver jag nog lite volym i det.. jag har hört talas om att de schampot ska vara ganska bra .. så jag hoppas på att vinna den :D Jätte bra tävling by the way, må den bästa vinna hahaha

2009-07-10 @ 22:43:19
Blogg/Hemsida: http://livinglife.webblogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin