Böcker - 20 juli

När Alkb läste inlägget om utlottning av böcker på Paperback lovers blogg, tänkte hon direkt: vilken bra idé! Därför startar hon härmed en egen utlottning av böcker som bara står och skräpar i garderober och bokhyllor.

Titlarna är:
Skugga av Karin Alvtegen. Natur & Kultur
Fruset offer av Giles Blunt, Månpocket
En stilla storm av Giles Blunt, Månpocket
Svart flicka – vit flicka av Joyce Carol Oates, Albert Bonniers Förlag
Flammande skyar av Nora Roberts, Albert Bonniers Förlag
En härlig bok av Mia Törnblom, Månpocket
Vår man i Havanna av Graham Greene, Pan Original Förlag
Sjukhuset av Arthur Hailey, Albert Bonniers Förlag
Maraya – ett liv av Joyce Carol Oates

Hon lottar ut en vinnare för varje bok måndag den 20 juli. Hurraaa!!! Jag vann en av böckerna. Här kan du se vilka andra som vann.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin