Lykta - avgjord

Idag kan du vara med och tävla om denna vackra lykta från Kate W på Humlebacken.

 

Lyktan är 30cm hög och 20 cm bred. Den passar i alla möjliga sammanhang, och det finns plats att lägga in lite annat pynt runt ljuset. Bara fantasin sätter gränser.

Vinnaren kommer att lottas fram på måndag efter Formexmässans slut. Grattis Kia. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Viveka på Humlebacken

Hej

Min tävling är slut den 19 jan. Förlåt om jag var otydlig med det.

2009-01-11 @ 23:05:11
Blogg/Hemsida: http://humlebacken.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin