Ljuspåse mm - avgjord

Atelje Annorlunda har äntligen bestämt vad hon ska ha för vinster, så nu är det tävling på gång. Det blir tre st priser. Broderade linneprodukter med brodyr på som hon designat och tillverkat är vinsterna.


Vinst 1 = svart linne värmeljuspåse (snöre medföljer).
Vinst 2 = svart linne ljuspåse (plats för 8 kronljus).
Vinst 3 = extra chansen. En tidskrift som heter Budbäraren.

Lycka till i tävlingen som pågår till fredag den 30 januari. Vilka som vann ser ni dagen efter, då dras vinnarna. Grattis!  VINST 1 = Creations by Lisa (dragen av Theo 5 år), VINST 2 = Zäta (dragen av Ella 5 år ), VINST 3 = Tant Theas Lilla Torp ( Åxå dragen av Ella). Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-19 @ 11:26:11
Blogg/Hemsida: http://mumari.se
Charlotte

Grattis - du vann en bok hos mig på charlotte.nu! Maila din adress till mig på [email protected] så skickar jag vinsten med posten.

2009-01-19 @ 12:29:02
Blogg/Hemsida: http://www.charlotte.nu
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin