Örhängen - avgjord

Här kommer en ny tävling som ni kan vara med i hos Eline Evelyn! Denna gång lottar hon ut ett par söta röda örhängen i form av glashjärtan i silverburar. Örkrokarna är i sterling silver för att även nickelkänsliga skall kunna använda dem.

Vinnaren dras den 14 februari, det vill säga ALLA HJÄRTANS DAG! Grattis Lena. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Duracellmamman

Önskar Dig en underbar Tisdag!!!!



kramis!!

2009-02-03 @ 00:55:09
Blogg/Hemsida: http://duracellmamman.se/
Lynn

Hej!



Förlåt, jag hann helt enkelt inte få upp dem i webbshopen igår! Inte trodde jag att så många skulle hinna se dem innan jag kom hem i dag, men nu är de uppe!



Lycka till i tävlingen!

Kram

2009-02-03 @ 12:56:01
Blogg/Hemsida: http://elineevelyn.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin