Hårvård - avgjord

Vinn Lily's favoritprodukter + plattång. Innehåll i paketet: TIGI Catwalk Fashionista Shampoo, TIGI Catwalk Fashionista Conditioner, TIGI Catwalk Fashionista Spritz & Shine, TIGI Bed Head Superficial, Ga.Ma CP1-plattång, TIGI Bed Head Girl Toys.

Avslutas: 18 Augusti. Grattis vinnarna.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-04 @ 20:54:41
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin