Goodiebag - 3 september

Dags för citycats första tävling. De hade tänkt & göra den lite mer exklusiv. För vem vill inte ha: - Victoria's Secret Bodylotion, - Clarins ansiktsprodukter (Nataschas favoriter), - French Manicure set, - Tandblekning från Usa.

Grattis Linda.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Jeanette Lexonius:)

jag undrar när denna tävling kommer att synas vem har vunnit:)

2009-09-04 @ 16:53:41
evamar - tävlingsblogg

Jag har inte hunnit kika igenom alla avslutade tävlingar så vinnaren kan vara annoserad på deras blogg, Ska gå igenom dem under helgen.

2009-09-05 @ 14:46:11
Blogg/Hemsida: http://evamar.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin