Charm - 31 augusti

Här kommer Augusti månads tävling hos Spoiled dog. Denna gången kan du vinna en körsbärscharm.

Tävlingen pågår till och med klockan 00.00 på måndagen den 31 augusti. Grattis Maria.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

isabelle

Hej!

Jag har anordnat en tävling på min blogg där man kan vinna ett EGET sött designat smycke.

Gjort på godsaker som cupcakes, donuts, lollipops mm.:)

Var med å tävla:D!



/ Isabelle

2009-08-09 @ 20:33:38
Blogg/Hemsida: http://pinkybell.webblogg.se/
isabelle

Hej!

Jag har anordnat en tävling på min blogg där man kan vinna ett EGET sött designat smycke.

Gjort på godsaker som cupcakes, donuts, lollipops mm.:)

Var med å tävla:D!



/ Isabelle

2009-08-09 @ 20:33:41
Blogg/Hemsida: http://pinkybell.webblogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin