Namnpinnar, marmelad & te - avgjord

Gröna funderingar har skrivit inlägg nr 100 sedan hon startade bloggen strax före nyår. Hon har haft ca 5000 besök under den tiden - helt fantastiskt!  Hon har varit och shoppat i nyöppnade butiken Trädgårdsdrömmar, och hittat de här fina handgjorda namnpinnarna och även en härlig engelsk marmelad som hon nu lottar ut till en av mina läsare. I paketet lägger hon också i den här tepåsen från Tirups Örtagård med det underbara namnet: "En stund att älska".
 
Var med i utlottningen senast den 30 april. Grattis Nina.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin