Filt - avgjord

Nu ger Shabby chic princess world sina läsare chansen att vinna denna ekologiska filt från Lundmyr of sweden. En gosig och härlig svart/vit randig bomullsfilt med praktiska små förvaringsfickor. Passar både för lek och vila. Filten har söt brody i form av Lundmyr hjärtat på ena förvaringsfickan. Tillverkad av mjuk ekologisk bomull från Lundmyr of Sweden. Kan tvättas i 60 grader. Material: 100 % ekologisk bomull. Mått: 80 x 83 cm.

Tävlingen avslutas 13 april på annandag påsk. Grattis Angelica. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Linda - She with the colors

Har just nu en tävlingen hos mig och undrar om du vill vara med och delta om en massa vackra saker? :D

2009-04-03 @ 21:55:48
Blogg/Hemsida: http://lindadoos.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin