Familjeweekend mm - avgjord

Prinsessans Dagbok är superHAPPY att kunna presentera en FANTASTISK tävling! Vinsterna:

♥1:a pris Weekend för hela familjen till Astrid Lindgrens värld + årsförbrukning av MorEPA mini-junior (Värde: ca 7700:-) som första pris i samarbete med morEPA. 
♥2:a pris - Årsförbrukning av MorEPA mini-junior (Värde: ca 3350:-) 
♥3:e pris - 3 månaders förbrukning av MorEPA mini-junior (Värde: ca 850:-)

Den största fördelen med fiskolja tycker jag är att det känns tryggt, beprövat och helt naturligt. Att det är bra för både tankeverksamheten och hjärtat vet väl de flesta redan, men det är givetvis min anledning att äta det själv och att rekommendera det till andra.

Tävlingen pågår till den 5 april kl 21.00.Grattis till vinnarna som du kan läsa om här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin