Barnspel - avgjord

Wikki Bloggkatt lottar härmed ut ett kattspel för de yngre barnen! Lämpligt från 5 år ungefär: KATTEN I KÖKET! Den svarta gummikatten piper glatt när du vinner spelet!

Grattis Figaro.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Wikki

Hej, jag försökte ändra i mitt inlägg så att det ska finnas ett slutdatum den 10/5 - men nåt strular så jag kan inte ändra skrivna inlägg - de blir jättekonstiga... Suck... Men tack för att du länkar, superjysst!

PS kommer att ha fler kattsaksutlottningar under maj!

TassKram Wikki

2009-04-27 @ 11:39:16
Blogg/Hemsida: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin