Läppbalsam - 17 jan

Nu är det tävlingsdags. För ett litet tag sedan fick Candy hem en ny produkt från Lip Smacker! Plåtburkar med retro Coca Cola motiv. Burkarna är stora, runda och en fröjd för ögat! Produkterna i dem är som sammet för läpparna (ha i åtanke att jag är lipgloss-expert). Och nu lottar hon ut två kit! Det ena har Vanilla Coke smak/doft och det andra Coca Cola smak/doft. Perfekt present till dig själv!

Tävlingen pågår till den 17 januari klockan 18.00 då två snart väldoftande vinnare kommer dras. Grattis Sandra o Julia.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin