Presentkort - 20 okt

Dags för tävling! På tiden nu, väldigt länge sen Liie hade någon tävling. Vinsten är ett presentkort på 300 kr att handla för på Nelly.com.

Avslutas 20 oktober klockan 21.00. Grattis Sissi.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.

Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Nyår, så passa på att vara med!

Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-15 @ 09:42:01
Blogg/Hemsida: http://yarp.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin