Palett - 27 mars

För några dagar sedan fick Eleven hem sin största palett någonsin! 180 GNISTRANDE FÄRGER!! Perfekt för hemma-makeupartisten eller proffset! Småstadsprinsessan ger er chansen att vinna en av dessa Eleven 180 Colour Eye Shadow Set!

Hon kommer att tävla ut 3 stycken och tävlingen startar NU och avslutas på söndag 27/3-11 (24.00)!! Grattis Helena, Sandra Pamela och Amanda.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

swedishhousewife

jag har en tävling just nu! vill tipsa om den! presentkort på250 kr hos kiana

2011-03-28 @ 20:04:02
Blogg/Hemsida: http://swedishhousewife.blogspot.com/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin