Müsli - 11 jan

Idag fyller Camillas blogg ett år! Det firar hon med en tävling som är sponsrad av Saltåkvarn. Hon har glädjen att lotta ut varsen kod (värde 175 kr) som berättigar till en valfri müsliblandning samt deras fina plåtburk till två glada vinnare.

Tävlingen avslutas den 11/1-11 kl 23.59. Jag och Annelie vann.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hej! :D



åh va roligt att du ville tävla! :D önskar till lycka till och håller tummarna upp nu :)



PUSS

2011-09-12 @ 06:49:14
Blogg/Hemsida: http://lindshe.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin