Tre vinster - 27 feb

Nyanser av Vitt hade tänkt att ha en första vårutlottning nu när snön nästan var borta...men tji fick hon. Men man kan ju ha en utlottning iallafall. För att fira över 40 000 besökare till exempel... Hon lottar ut tre vinster denna gång. Den som hon drar först vinner ett armband och kan välja mellan budskapet "Följ dina drömmar" eller " Glädje, Lycka, Harmoni" Lapp nr två får ett trähjärta med den vackra texten "Ab imo pectore" - Av hela mitt hjärta. Lapp tre får en disktrasa... även här får man välja motiv....

Vinnarna dras söndagen den 27e februari. Grattis Tiger, Ing-Britt o Mia,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin