Fyra vinster - 28 feb

Att Mags romantiska smycken har haft 20000 besökare, nu skulle hon ha haft den här utlottningen för ett tag sedan, men räknaren tickar på så fort att hon har inte hunnit med. Första priset, är ett vår och sommarsmycke som du kan sätta på din kedja eller befintligt halsband Den har texten, Livs Njutare Det är tre extra priser, som är skänkta av Gårdsromantik, Det är två plåtskyltar, och ett tittskåp

28 februari dras vinnarna

Smycket vinner Linda med bloggen Min Pysslhörna
Tittskåpet går till Systrarna Karlsson Secondhanddesign
Always Kiss me Goodnight till Rosor och Spetsar
Och dens sista skylten med Maria, lottades till Ninnes Lilla Oas

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin