Fyra vinster - 22 feb

Välkommen att fira med Så Vitt Jag Vet !! Nu blir det utlottning... Hennes lilla blogg passerade 10000 besökare... Helt otroligt!! Och hon gjorde sitt 100 inlägg här i veckan...  1:a pris är ett Våga halsband. 2:a pris är en handbroderad påse. 3 och 4 :de pris en virkad blomma.

Dragningen är tisdagen den 22. 2 kl 22.00

1: a pris "Våga halsband " går till Titti med bloggen
"Titin blogi ".
2: a pris "handbroderad påse" går till Outi med bloggen
"Hyypiön elämää"
3: de pris "en virkad blomma" går till Smulan med bloggen
"Under Mammas Vingar"
4: de pris "en virkad blomma" går till Susanne med bloggen
"Blåbärs och Smultronstället".

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin