Hudvård - 23 aug

Vad sägs om en liten tävling såhär till helgen? Softskin.se bidrar med ett gäng hudvårdsset från Mádara som LipglossBitch nu lottar ut. Smarta prova-på-kit för torr hy eller normal/kombinerad. Hur många vinnare det blir beror på er, det bjuds på ett kit per 20 deltagare.

tävlingen avslutas på tisdag kl. 1700.

Stort grattis till alla som vunnit!

MrsData

Skincare by Malin R

Honi

Marpa

Jonas

Sevy

Indiana

FruVesa

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

victoria

Hej!



Jag har startat en tävling i min blogg där man kan vinna ett valfritt Iphoneskal för max 500kr! Du får jättegärna vara med :)



http://vickelido.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html



Ha det gott :)

2011-08-23 @ 01:32:56
Blogg/Hemsida: http://vickelido.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin