Jultags - 16 okt

Nu är det dags för en liten utlottning hos Outi! Det är tre jultags som söker ett nytt hem. De är cirka 11x6,5 cm i storlek, målade med akvarellfärg på akvarellpapper, och stämplade och embossade i guld. Vinnaren får alla tre.

Sista anmälningsdag är lördagen den 16 oktober. Grattis Inga-Lill.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Outi (Vaktmästarn)

Tack för att du vill vara med i min lilla utlottning av jultags. Hoppas du får en skön hösthelg!



Kram, Outi

2010-10-09 @ 08:09:11
Blogg/Hemsida: http://anvantonytt.blogspot.com/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin