Berlock - 26 maj

Karin har den stora äran att i sammarbete med houseofyaya.se anordna en tävling! Priset är det jättefina smycket ni ser på bilden! Det är en berlock där du kan sätta in en egen bild i.

Tävlingen kommer att pågå fram till onsdagen den 26 maj 2010 klockan 21.00. Grattis Annika.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Jeanette

Hej!

Jag har en tävling inne hos mig just nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!



Ha en fortsatt underbar söndag.

2010-05-23 @ 14:26:03
Blogg/Hemsida: http://gratistokig.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin