Goodiebag - 30 juni

Sådär! Nu är det äntligen dax för nästa tävling! :) Denna gång lottar Guchie ut en liten goodiebag fullt me smink och accessoarer och div tillbehör!

Tävlingen håller på tills sista juni. Så ni har bra tid på er! :) Grattis Malin.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Guchie

Va kul att du är med och tävlar om min Goodiebag :)



Har även nu en layout tävling på gång! Kika in på den med vettja! Om du personligen inte är intresserad utav den tävlingen så kanske du känner nån som är det? Tipsa dom gärna isf :)



Tävlingen hittar du här:

http://guchie.blogg.se/2010/june/blogglayout-lottas-ut.html



Tävlingen håller på juli ut så det är lååång tid kvar!



Lycka till! :) Kram // Guchie

2010-06-21 @ 23:42:50
Blogg/Hemsida: http://guchie.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin