Reseset & doftpåse - 18 juli

Linda har lovat ett tag att det ska bli tävling och nu är det dax. Hon lottar ut 2 vinster, och tänkte att det kunde vara passande såhär i semestertider att till resan lotta ut dels; ett Cath Kidston `Rose`reseset med minituber- dusch/bodycreme/bubbelbad samt en Cath Kidston `Rose` doftpåse.

Tävlingen pågår fram tills kl 18.00 söndagen den 18e juli.

Första pris dvs ett Cath Kidston `Rose`reseset går till
Livet på Vestergård.

Andra pris dvs en Cath Kidston `Rose` doftpåse går till Sophie med bloggen Medan älvorna dansar

Tröstpriset går till Erika, utan blogg. (Jag mailar dig)

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

nathalie

Du får jätte gärna delta i mammas fina tävling där man kan vinna ett egendesignat linne! http://minitjejens.blogg.se/2010/july/ny-tavling-for-dig-som-gillar-hastar.html



lycka till!

2010-07-16 @ 17:14:51
Blogg/Hemsida: http://xnathalie.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin