Presentkort - 20 juli

Jag är med och tävlar hos Maddeluttten om ett presentkort på 500:- hos Guldklippet.se. Tävla HÄR du också!

Tävlingen pågår till den 20/7. Grattis Jennipher.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Bokhunger

Jag har tre jätte fina tävlingar som pågar nu.

Finns under kategori tävlingar.

-Första tävling vinn dvd film Alicie i Underlandet

-Andra tävlingen, vinn dvd-film Prinsessan och grodan

-Tredje tävlingen vinn underbara design saker, många priser från Johanna Form och Design

2010-07-19 @ 18:06:43
Blogg/Hemsida: http://bokhunger.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin