Garn - 31 juli

Idag är en sådan dag... För ett år sedan hade Stickterapi startat sin blogg - och därför har hon ändrat layout lite, och därför gör hon en utlottning också. Det finns att få ett härva Merino Lace som kommer från 100purewool.com. Det är spetsgarn 100 % merino, 868 m - mjuk och skön (jag älskar garnet) i sommarfärger: hallon och citron.

Hon lottar ut den 31/7. Grattis Elin.

 

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Iwona

Tack att du är med min utlottning!

Ha det skönt!

2010-07-25 @ 15:35:30
Blogg/Hemsida: http://stickterapin.blogspot.com/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin