Smycke - 23 jan

Nu är florin-bloggen inne på sitt tredje år! Detta ska firas med en utlottning. Efter mycket velande blev det till slut ett porslinssmycke som lottas ut. Frågan var bara vilken dekor hon skulle välja? Hennes val blev till sist en riktig favorit. Nämligen ett lövformat hänge med dekoren Berså av Stig Lindberg. Hänget är tillverkat av ett trasigt kaffefat och monterat på ett hänge i Sterlingsilver 925 och hänger på en reglerbar läderrem.

Sista chansen att delta blir på lördag den 23/1 kl 22:00. Stort grattis till Svedin/Cecilia som blev vinnaren av Berså-smycket!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Madde

Vinn valfritt mineralsmink i min blogg för 425kr :)

2010-01-23 @ 12:38:49
Blogg/Hemsida: http://makeupmadde.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin