Massageolja - 30 jan

Nu drar Emanuel igång en tävling där man kan vinna 3st massageoljor från d7.se

Sista dag att tävla är lördag den 30:e Januari. Vinnaren kommer att presenteras på söndag den 31:a januari. Hurra!!! Jag vann!!! Vinsten kom efter några dagar!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Mamma Mia

Jag har en ide" kan du inte på sidan jag vann.. skriva när du har fått hem vinsten,,,så man ser att det verkligen fungerar,,,jag har nu vunnit i 6 tävlingar sedan 1 januari, men inte fått hem en enda..jag vet bara en som är på väg att skickas en liten jättefin barnklänning...ändå har jag tagit kontakt med samtliga.....

2010-02-09 @ 20:09:23
evamar

Det kan jag göra! Brukar skriva in när vinsten inte kommer om jag tycker att jag har väntat för länge!

2010-02-09 @ 20:48:06
Blogg/Hemsida: http://evamar.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin